Σεμινάριο GOOGLE ADWORDS & ANALYTICS

    Σεμινάριο GOOGLE ADWORDS & ANALYTICS

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ GROUP:

    ΕΝΑΡΞΗ : 30/1/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 13/3/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 10/4/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 22/5/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 19/6/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 24/7/2019

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 10 ώρες

    Για δήλωση Συμμετοχής Πατήστε ΕΔΩ

    Σε ποιους απευθύνεται:

    Το σεμινάριο Google Adwords & Analytics απευθύνεται σε όλους που θέλουν να δημιουργήσουν ή να διαχειριστούν μόνοι τους τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο internet. Ιδανικό για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, e-shop με σκοπό να προωθήσουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο με φθηνό και αποτελεσματικό τρόπο. Επίσης σε σπουδαστές ή απόφοιτους σχολών που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.

    Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

    Εισαγωγή (Bασικά στοιχεία)

    Γίνεται εισαγωγή στο AdWords θεωρώντας ότι δεν έχετε σχετική εμπειρία και δίνουμε την μεγάλη εικόνα της ηλεκτρονικής διαφήμισης και του εργαλείου AdWords μέσω του οποίου θα μπορείτε να βελτιστοποιείτε την απόδοση των προσπαθειών σας στο marketing στο χώρο του διαδικτύου.

    Στο κεφάλαιο αυτό περιγράφεται η δημιουργία λογαριασμού και συνολικά περιλαμβάνει:

    >Οδηγός για το AdWords
    >Βασικά στοιχεία του AdWords
    >Δημιουργία διαφημίσεων και καμπανιών
    >Επιλογή του πού και πότε θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις
    >Επιβεβαίωση της προβολής της διαφήμισής σας
    >Διαχείριση λογαριασμού και ασφάλεια
    >Γλωσσάριο

    Διαχείριση διαφημίσεων

    Η διαχείριση διαφημίσεων περιλαμβάνει τρόπους βελτιστοποίησης των καμπανιών σας, βασικές επεξεργασίες και εργαλεία, μαζικές αλλαγές και διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.

    Στο κεφάλαιο αυτό περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

    >Διαφημίσεις και εγκρίσεις
    >Ρυθμίσεις καμπάνιας
    >Προϋπολογισμοί και προσφορές
    >Λέξεις-κλειδιά
    >Τοποθετήσεις διαφημίσεων σε ιστότοπους
    >Προσέγγιση του κοινού σας
    >Πολλαπλοί ή μεγάλοι λογαριασμοί

    Μέτρηση απόδοσης

    Η διαφήμιση στο AdWords έχει δυναμικά χαρακτηριστικά και αυτό σημαίνει ότι όσο «τρέχει» η διαφήμιση εσείς μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση και να προσαρμόζετε την καμπάνια σας ανάλογα. Έτσι, έχετε επιτυχημένες επενδύσεις και
    ενισχύετε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI).

    Περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

    >Σύνδεση των στόχων με τα δεδομένα σας
    >Εύρεση και προβολή αναφορών
    >Κατανόηση των δεδομένων σας
    >Παρακολούθηση πωλήσεων και άλλων μετατροπών

    Google Analytics και AdWords

    >Συνηθισμένα προβλήματα σχετικά με τις αναφορές

    Χρέωση

    Το AdWords προσφέρει βολικούς τρόπους πληρωμής για το λογαριασμό σας. Εδώ θα μάθετε πώς γίνεται η εκτέλεση πληρωμών, με ποιους τρόπους μπορείτε να πληρώσετε και πώς να διαχειριστείτε τις ρυθμίσεις πληρωμής σας. Το AdWords προσφέρει βολικούς τρόπους πληρωμής για το λογαριασμό σας.

    Περιλαμβάνονται τα παρακάτω θέματα:

    >Ρυθμίσεις και τρόποι πληρωμής
    >Βασικές εργασίες χρέωσης
    >Προωθητικές ενέργειες και κουπόνια
    >Επιστροφές και προσαρμογές
    >Φόροι
    >Προβλήματα με τις πληρωμές και τις χρεώσεις

    Παροχές:
    - Πρακτική εφαρμογή με στήσιμο πραγματικής καμπάνιας κατά την διάρκεια του σεμιναρίου
    - Υποστήριξη μέσω e-mail για ένα μήνα μετά το τέλος του σεμιναρίου
    - Βεβαίωση Παρακολούθησης Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 2 με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ
    - Ολιγομελή τμήματα
    - Δωρεάν σημειώσεις
    - Δωρεάν επαναπαρακολούθηση του σεμιναρίου εντός ενός έτους
    - Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί στις επιχειρήσεις μέσω του προγράμματος 0,24% του ΛΑΕΚ

(-15% έκπτωση σε φοιτητές ή άνεργους ή για άμεση κράτηση θέσης)

Σεμινάριο SOCIAL MEDIA MARKETING & ADVERTISING

  • Σεμινάριο SOCIAL MEDIA MARKETING & ADVERTISING
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ GROUP:

    ΕΝΑΡΞΗ : 06/2/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 20/3/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 15/5/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 12/6/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 17/7/2019

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 10 ώρες

    Για δήλωση Συμμετοχής Πατήστε ΕΔΩ


-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Στο σεμινάριο αυτό γίνεται παρουσίαση και εκπαίδευση στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και ειδικότερα στο Facebook - Instagram και τα διαφημιστικά εργαλεία και τεχνολογίες που προσφέρει το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. 
Ανάλογα με τους στόχους σας στο μάρκετινγκ όπως για παράδειγμα αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, προώθηση πωλήσεων, πελατειακή πίστη, νέοι πελάτες κλπ., θα μπορείτε να επιλέγετε τα κατάλληλα εργαλεία για να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα.
Το μάρκετινγκ και οι διαφημιστικές καμπάνιες ξεκινάνε από τη δημιουργία μιας επαγγελματικής Σελίδας Facebook - Instagram η οποία γίνεται εύκολα και δωρεάν.
Με όχημα την επαγγελματική σελίδα θα μπορείτε να βρίσκετε το κατάλληλο κοινό, να προσελκύετε την προσοχή του και να πετυχαίνετε τα αποτελέσματα που θέλετε.
Θα μπορείτε επίσης να στοχεύετε στο κατάλληλο κοινό, να κανονίζετε τον προϋπολογισμό σας και κυρίως να ελέγχετε τα αποτελέσματα με τη δυνατότητα να βελτιώνετε συνεχώς τις διαφημιστικές σας προσπάθειες. Το Facebook - Instagram, ως διαφημιστική πλατφόρμα, προσφέρει ολοκληρωμένα εργαλεία δημιουργίας και διαχείρισης διαφημίσεων που κάνει τη δουλειά σας εύκολη και ευχάριστη.
 
-ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: 
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους που θέλουν να δημιουργήσουν ή να διαχειριστούν μόνοι τους τις διαφημιστικές τους καμπάνιες μέσω του "επαγγελματικού" Facebook - Instagram . Ιδανικό για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, e-shop με σκοπό να προωθήσουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους με φθηνό και αποτελεσματικό τρόπο. Επίσης σε σπουδαστές ή απόφοιτους σχολών που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.

-ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μάρκετινγκ στο Facebook - Instagram
Θα δείτε πως να βάζετε στόχους και πως θα μπορείτε να τους υλοποιείτε.
Όποιοι κι αν είναι οι στόχοι σας, τα εργαλεία μάρκετινγκ του Facebook είναι στη διάθεσή σας για να τους πετύχετε.
Πιο ειδικά, θα δείτε πως μπορείτε να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα, αυξήσετε τη ζήτηση και προωθήσετε τις πωλήσεις με τα εργαλεία του Facebook για επιχειρήσεις.
Σελίδες Facebook
Η δημιουργία μιας επαγγελματικής Σελίδας Facebook γίνεται εύκολα και δωρεάν. Η Σελίδα σας θα εμφανίζεται το ίδιο καλά και σε υπολογιστές και σε φορητές συσκευές.
Θα μπορείτε να συνδέεστε με χρήστες και να τους ενημερώνετε για την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. 
Η σελίδα σας θα πρέπει να είναι το σημείο αναφοράς για όλους τους πελάτες σας αλλά και σημείο έλξης για νέους.
Διαφημίσεις Facebook - Instagram
Με τη διαφήμιση στο Facebook - Instagram μπορείτε εύκολα να βρίσκετε το κατάλληλο κοινό, να προσελκύετε την προσοχή του και να πετυχαίνετε τα αποτελέσματα που θέλετε.
Οι διαφημίσεις στο Facebook - Instagram είναι κατάλληλες για κάθε προϋπολογισμό
Θα μπορείτε να βλέπετε τα αποτελέσματα και με τα εργαλεία αναφορών διαφημίσεων σάς θα παρακολουθείτε πώς επηρεάζουν οι διαφημίσεις την επιχείρησή σας, μέσα από αναφορές με οπτική και ευανάγνωστη μορφή.
Στην ενότητα αυτή θα δείτε όλη τη διαδικασία δημιουργίας μιας διαφήμισης και τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε.
Πιο συγκεκριμένα θα δείτε πως καθορίζουμε στόχο, δημιουργία διαφημιστικού λογαριασμού, επιλογή κοινού, προϋπολογισμό και χρονοδιαγράμματα, μορφή διαφήμισης κλπ.
Διαχείριση διαφημίσεων
Η διαχείριση διαφημίσεων περιλαμβάνει τρόπους βελτιστοποίησης των καμπανιών σας, βασικές επεξεργασίες και εργαλεία.
Θα μπορείτε, επίσης, να μετράτε την αποτελεσματικότητα, την απήχηση και την ποιότητα των διαφημίσεών σας. Τα εργαλεία διαχείρισης διαφημίσεων του Facebook - Instagram σάς προσφέρουν πολλούς τρόπους για να κάνετε αυτές τις μετρήσεις, ανάλογα με τον αριθμό και το είδος των διαφημίσεων που προβάλλετε. 
Θα δείτε ποια στοιχεία αποδίδουν και ποια όχι και θα πειραματίζεστε με διάφορες εικόνες και τίτλους για να προσδιορίσετε τι προκαλεί την καλύτερη αντίδραση. 
Η διαχείριση μπορεί να γίνετε και απευθείας από το κινητό σας, όπου κι αν βρεθείτε.
Μέτρηση απόδοσης
Οι λύσεις μέτρησης που παρέχει το Facebook - Instagram είναι οργανωμένες βάσει στόχου, ώστε να βλέπετε τα στατιστικά στοιχεία που σας ενδιαφέρουν περισσότερο
θα δείτε πως μπορείτε να μετράτε τα αποτελέσματα για το κοινό όπως την απήχηση, τη συχνότητα, τη στόχευση και την απόδοση των διαφημίσεών σας σε διάφορες συσκευές, και να κατανοείτε και βελτιστοποιείτε τον τρόπο σύνδεσης με το κοινό σας.
θα δείτε πως μπορείτε να μετράτε τα αποτελέσματα για την επωνυμία όπως την αναγνωρισιμότητα διαφημίσεων, τη διαφημιστική ανάκληση, την αναγνωρισιμότητα επωνυμίας και την αντίληψη του κοινού σε σχέση με την επωνυμία σας, και να διαπιστώνετε πώς επηρεάζεται άμεσα η φήμη της επιχείρησής σας από τη διαφημιστική σας δαπάνη.
θα δείτε πως μπορείτε να μετράτε τα αποτελέσματα για τις πωλήσεις τους υποψήφιους πελάτες, τις εγκαταστάσεις, τις αγορές, τις μετατροπές, την απόδοση επένδυσης και άλλα στοιχεία, και να μάθετε πώς επηρεάζονται άμεσα οι στόχοι σας για τις πωλήσεις από τις αποφάσεις σας σε θέματα μάρκετινγκ
Χρέωση
Μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις στο Facebook, στο Instagram και στο Audience Network με οποιονδήποτε προϋπολογισμό. Το ακριβές κόστος για την προβολή της διαφήμισής σας καθορίζεται στο σύστημα δημοπρασιών διαφημίσεων.
Ο πιο συνηθισμένος τρόπος αγοράς διαφημίσεων για το Facebook, το Instagram και το Audience Network είναι μέσω ενός από τα εργαλεία διαχείρισης διαφημίσεων, δηλαδή από τη Διαχείριση διαφημίσεων και το Power Editor. Για να αγοράσετε διαφημίσεις, πρέπει να δημιουργήσετε μια διαφήμιση και να την υποβάλετε στο σύστημα δημοπρασιών διαφημίσεων.
Εδώ, θα δείτε πως μπορείτε να έχετε τον έλεγχο του προϋπολογισμού, πως θα επιλέγετε τις ενέργειες για τις οποίες θα πρέπει να πληρώνετε και μόνο για αυτές και πως θα υποβάλετε τη διαφήμισή σας στο σύστημα δημοπρασιών διαφημίσεων του Facebook.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο δεν έχει προαπαιτούμενα και απευθύνεται κυρίως σε όσους θέλουν να μάθουν ή να βελτιώσουν τη γνώση τους στη χρήση του “επαγγελματικού” Facebook - Instagram ώστε να δημιουργούν και να διαχειρίζονται μόνοι τους διαφημιστικές καμπάνιες. Ιδανικό για εκείνους που έχουν e-shop η ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο (μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ελεύθεροι επαγγελματίες) και θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου με φθηνό και αποτελεσματικό τρόπο αλλά και για σπουδαστές, απόφοιτους σχολών που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.

Παροχές:
- Πρακτική εφαρμογή με στήσιμο διαφήμισης κατά την διάρκεια του σεμιναρίου
- Υποστήριξη μέσω e-mail για ένα μήνα μετά το τέλος του σεμιναρίου
- Βεβαίωση Παρακολούθησης Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 2 με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ
- Ολιγομελή τμήματα
- Δωρεάν σημειώσεις
- Δωρεάν επαναπαρακολούθηση του σεμιναρίου εντός ενός έτους
- Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί στις επιχειρήσεις μέσω του προγράμματος 0,24% του ΛΑΕΚ
(-15% έκπτωση σε φοιτητές ή άνεργους ή για άμεση κράτηση θέσης)

Σεμινάριο SEO ( Search Engine Optimization )


-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Ο σκοπός του σεμιναρίου SEO είναι η περιγραφή, επεξήγηση και κατανόηση της λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης και η βέλτιστη κατασκευή ιστότοπων/ιστοσελίδων έτσι ώστε να εμφανίζονται στις υψηλότερες θέσεις κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο με συγκεκριμένους όρους αναζήτησης ή λέξεις κλειδιά. Ο στόχος είναι η βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησεις (Google, Bing).
Η υψηλότερη θέση στις μηχανές αναζήτησης μέσω του SEO έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας και
αυτό σημαίνει την αύξηση των πελάτων και των πωλήσεων.
 
-ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: 
Το σεμινάριο απευθύνεται σε μια ευρεία κατηγορία ενδιαφερομένων όπως: web designers, web developers, web masters, διαχειριστές ιστοτόπων και ηλεκτρονικών καταστημάτων, bloggers, επιχειρηματίες, διαφημιστές, στελέχη μάρκετινγκ αλλά και σπουδαστές/φοιτητές και εργαζόμενους που θέλουν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους, τις γνώσεις τους και τις δεξιότητές τους.

-ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Η ύλη του σεμιναρίου SEO χωρίζεται σε τρεις βασικές ενότητες: Η πρώτη αφορά την on-site βελτιστοποίηση η οποία έχει να κάνει με άμεσες παρεμβάσεις στις ιστοσελίδες του ιστότοπου κυρίως μέσω κώδικα html και σχετικών εργαλείων. Η δεύτερη αφορά την off-site βελτιστοποίηση που έχει να κάνει με το κύρος και αναγνωρισιμότητα του ιστότοπου από το διαδικτυακό περιβάλλον. Τέλος, η τρίτη ενότητα αφορά την παρουσίαση μιας σειράς εργαλείων απαραίτητων για κάθε seo marketer όπως το Google search console και άλλα.

Περιγραφή της ύλης Σεμιναρίου SEO

Εισαγωγή
1. Τι είναι το SEO, Ορισμός του SEO (Search Engine Optimization)
2. Πως λειτουργεί η μηχανή αναζήτησης
-Ανίχνευση (Crawling)
-Ευρετηρίαση (Indexing)
-Παροχή απαντήσεων (Providing Answers)
3. Οργανικά αποτελέσματα
-Places results
-Pagerank
4. Δομή και περιγραφή του αποτελέσματος αναζήτησης
-Τίτλος (Title)
-Υπερσύνδεση (Link)
-Περιγραφή (snippet)
-Rich Snippets
5. Οργανικά αποτελέσματα και πληρωμένη καμπάνια (Google AdWords)
6. Η σημασία του SERP (search engine ranking position)
7. Key-words (Λέξεις κλειδιά και όροι αναζήτησης)
-Κατάλληλες λέξεις-κλειδιά
-Κείμενο μορφοποιημένο (bold ή strong tagged)
-Αναζήτηση λέξεων κλειδιών (Keyword Research)
-Σχετικά εργαλεία (Google Keywords Tool)

ON SITE OPTIMIZATION
1. Εισαγωγή στην HTML5
2. Τίτλος ιστοσελίδας (Title και title tag)
3. Meta tags
-Meta description
-Meta keywords
-Meta robots
4. Urls και η σωστή δομή αυτών
-SEO Friendly URLs (URL Rewriting)
-Σφάλματα σύνδεσης
-Βελτιστοποίηση URLs
-.htaccess
5. Πλοήγηση (Navigation)
-404 ("page not found")
-HTML site map
-XML Sitemap
-Redirect
-Robots.txt
-Javascript
-Ajax
6. Περιεχόμενο (Content)
-Duplicate Content και Redirect
-Κανονικοποίηση (Canonicalization και η ιδιότητα rel)
-Λέξεις κλειδιά
-Ποιοτικό περιεχόμενο ιστοσελίδας
-Bounce Rate
-Over-optimized περιεχόμενο
7. Links (anchor text)
-Ανατομία του λινκ
-Εσωτερικά Links (Interlinking)
-Η ιδιότητα rel (rel="nofollow")
-Outbound και Inbound links
-Broken linκs
-Καλές πρακτικές
-Σχετικά εργαλεία ελέγχου
8. Εικόνες – γραφικά (Images)
-Βελτιστοποίηση εικόνων
-alt-text
-filesize
-path/filenames
-Μορφές εικόνων (image formats)
-Image Sitemap
9. Κεφαλίδες (Headings και heading tags)

OFF SITE OPTIMIZATION
1. Domain Name
-Godaddy (http://addeddomains.com/)
2. Τεχνικές SEO
-White hat SEO
-Black hat SEO
-Negative SEO
-Barnacle SEO
-GEO SEO ή Local SEO πρακτικές
-Τεχνικές που έχουν αρνητικά αποτελέσματα
3. Δημιουργία υπερσυνδέσμων (link building)
4. Social Media & SEO
-Facebook, Twitter, Pinterest, Linkedin, Google+
5. Backlinks
-Στρατηγικές για Link Building
-Backlinks Ανταγωνιστών
-Ποιότητα και Ποσότητα backlinks
-Ιστότοποι για backlinks
-Έλεγχος Ποιότητας Backlink
-backlinks από άσχετα sites
-Negative SEO
-Ahrefs
6. Calculating relevancy (Υπολογισμός συνάφειας)
7. Ταχύτητα σελίδας (Site Performance ή Page Load Time)
-Caching (Varnish, APC)
-Browser caching
-Minify files
-Optimize images
-Avoid Landing Page Redirects
-CDN
-Improve Server Response Time
-Web server
-IP Address
8. Google penalties
-Reconsideration request
9. Authority
10. CTR (Click Through Rate)

Mobile SEO
1. Mobile sites
-Mobile Friendly Sites
-Responsive Website
-Έλεγχος ιστότοπου
-Mobile Sitemap
-Compact HTML
-Cloaking

Μετρήσεις ανάλυση
-Προέλευση επισκέψεων
-Ποσοστά επισκεψιμότητας από μηχανές αναζήτησης
-επισκεψιμότητα και όροι αναζήτησης
-Ανάλυση επισκεψιμότητας ιστοσελίδων

Εργαλεία (Tools)
1. Google Webmaster Tools
2. Google Analytics
3. Google Website Optimizer
4. Google Trifecta
5. Google Search Console
6. Google My Business
7. Bing Webmaster Tools
8. Yahoo! Site Explorer
9. w3c validation tools
10. PageSpeed Insights



Παροχές:
- Βεβαίωση Παρακολούθησης Κέντρου Δια Βίου Μάθησης 2 με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ
- Υποστήριξη μέσω e-mail για ένα μήνα μετά το τέλος του σεμιναρίου
- Ολιγομελή τμήματα
- Δωρεάν σημειώσεις
- Δωρεάν επαναπαρακολούθηση του σεμιναρίου εντός ενός έτους
- Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί στις επιχειρήσεις μέσω του προγράμματος 0,24% του ΛΑΕΚ
(-15% έκπτωση σε φοιτητές ή άνεργους ή για άμεση κράτηση θέσης)