3D Studio Max Σεμινάριο

  • 3D STUDIO MAX

  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ:

    ΕΝΑΡΞΗ : 13/3/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 15/5/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 24/6/2019

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 40 ώρες


-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το 3D Studio Max είναι ένα από τα πιο σημαντικά τρισδιάστατα προγράμματα.
Χρησιμοποιείται από επαγγελματίες από όλο τον κόσμο και θεωρείται ένα από τα καλύτερα στο είδος του. Στην Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση από studio παραγωγής και εταιρίες διαφημιστικές.
Στόχος του σεμιναρίου είναι, σε σύντομο χρονικό διάστημα, ο απόφοιτος του να μπορεί να χρησιμοποιεί τις βασικές αλλά και πιο προχωρημένες λειτουργίες στο 3D Animation με χρήση του προγράμματος 3D Studio Max.

-ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
>Εισαγωγή στο Interface του προγράμματος
>Πρώτη επαφή με τον τρισδιάστατο χώρο
>Σύστημα αξόνων ελέγχου αντικειμένων
>2D Σχεδίαση, Εργαλεία, Ιδιότητες, Τροποποιήσεις
>Σύστημα ιεράρχησης των Menus
>Ανάλυση των εργαλείων σχεδίασης σε δισδιάστατη μορφή
>Επί μέρους χαρακτηριστικά ενός 2D Σχήματος (Vertex, Segment, Spline, Polygon)
>Ανάλυση και επεξεργασία 2D σχεδίασης
>2D Modifiers
>Τροποποίηση 2D σχημάτων
>2D σχεδίαση στον 3D χώρο
>2D manipulation of shapes
>Εργαλεία μορφοποίησης 2D σχεδίων και αλληλεπίδραση αυτών
>Ετοιμάζοντας 2D σχήματα για μετατροπή σε 3D αντικείμενα
>Τυποποποιητές Τρισδιάστατης Γεωμετρίας
>Ανάλυση των επί μέρους στοιχείων ενός 3D αντικειμένου
>Τεχνικές μετατροπής ενός 2D shape σε ένα 3D object, (Τεχνική Loft, Path, Shape, Extrusion)
>Εισαγωγή στην τεχνική Surfacing
>Συνδυασμοί των διάφορων τεχνικών για σύνθετα αντικείμενα, (Fit, Deformations. Skin. Flex)
>Εισαγωγή στις Υφές και Υλικά των, αντικειμένων ( Material Editor )
>Εισαγωγή στις τεχνικές Φωτισμού στον 3D χώρο
>Εισαγωγή στην στατική οπτικοποίηση μιας σκηνής
>Προσομοίωση πραγματικού περιβάλλοντος
>Στήνοντας μια σκηνή ( Materials, Lights, Action )
>Εισαγωγή στο Animation
>Ανάλυση του τρόπου υπολογισμού χώρου και χρόνου
>Keyframing and Animation
>Τρόποι Υλοποίησης του αποτελέσματος.

ΠΑΡΟΧΕΣ:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ1 (με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Ειδικές τιμές σε φοιτητές ή ανέργους
• Δωρεάν Σημειώσεις
• Ολιγομελή τμήματα
• Δωρεάν επαναπαρακολούθηση του σεμιναρίου εντός ενός έτους
• Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί  μέσω του προγράμματος 0,45% του ΛΑΕΚ 

(έκπτωση 15% για ανέργους ή φοιτητές)


Φωτορεαλισμός - VRay με Χρήση 3D Studio Max - Σεμινάριο

  • ΦΩΤΟΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ 3D STUDIO MAX - Eιδικό για Interior & Exterior Design
    ( Vray, Υλικά, Animation )
  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ:

    ΕΝΑΡΞΗ : 13/3/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 15/5/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 24/6/2019

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 40 ώρες

    -ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
    Το εξειδικευμένο αυτό σεμινάριο είναι απαραίτητο εργαλείο στους επαγγελματίες που θέλουν να δημιουργήσουν τρισδιάστατες απεικονίσεις χώρων με απόλυτα ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Επεξεργάζεται τέλεια τον φωτισμό και θεωρείται το πιο επαγγελματικό πρόγραμμα της κατηγορίας του.  Αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί, μηχανολόγοι, τοπογράφοι, διακοσμητές, σχεδιαστές το χρησιμοποιούν ως το βασικό εργαλείο της δουλειάς τους. Επεξεργάζεται και δίνει τέλειο αποτέλεσμα στην ανάπτυξη τρισδιάστατων μοντέλων, χώρων, κτιρίων, εκθεσιακών περιπτέρων κλπ.

    -ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
    1.Σετάρισμα Προγραμμάτων
    >Ενεργοποίηση του Vray στο πρόγραμμα 
    >Μενού κουμπιών
    >Σετάρισμα του 3dsmax για χρήση του Vray
    2. Δημιουργικές χρήσεις του Vray
    >Μοντέλα Vray
    >Επιφάνειες και γούνες
    >Vray proxy
    3. Vray Υλικά
    >Vray mtl
    >Vray light mtl
    >Vray color
    >Vray hdri
    >Normal Bump Mapping
    4. Vray Φωτισμός
    >Vray lights
    >Vray IES
    >Vray Sun
    >Vray Daylight System
    5. Vray ρυθμίσεις για rendering
    >Antialiasing filters
    >Environment
    >Indirect Illumination

Maya Σεμινάριο

  • MAYA

  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ:

    ΕΝΑΡΞΗ : 12/2/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 9/4/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 4/6/2019

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 40 ώρες


-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το Maya θεωρείται ως το κορυφαίο πρόγραμμα 3D Animation με ιδιαίτερη ζήτηση σε Ευρώπη και Αμερική. Στην Αμερική τα τηλεοπτικά studios & οι εταιρίες δημιουργίας video games το χρησιμοποιούν ως το βασικό εργαλείο τους.
Στόχος του σεμιναρίου είναι μέσα από μια οργανωμένη εκπαιδευτική διαδικασία να δώσει τις απαραίτητες γνώσεις, ώστε σε σύντομο χρονικό διάστημα, ο απόφοιτος να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τις βασικές αλλά και πιο προχωρημένες λειτουργίες στο 3D Animation με χρήση του προγράμματος Maya.

-ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
>Θεωρία του 3D, τι είναι το 3D
>Eισαγωγή στο Interface του προγράμματος
>Πρώτη επαφή με τον τρισδιάστατο χώρο, το σύστημα αξόνων και συντεταγμένων
>Λογική του Maya, Menus, Tools, Hot Box
>Παίζοντας με τα βασικά γεωμετρικά σχήματα
>2D σχεδίαση και ετοιμασία κατασκευής 3D αντικειμένων
>Εργαλεία επεξεργασίας των 2D curves
>Τύποι "χτισίματος" ενός 3D Object
>Επεξήγηση των components του Loft, Extrude, Revolve, Bevel, Bevel Plus
>Οι βασικοί τρόποι κατασκευής 3D αντικειμένων
>Εργαλεία επεξεργασίας των 3D surfaces
>Εισαγωγή στα Υλικά των αντικειμένων (2D, 3D Shaders )
>Βασικός φωτισμός και στήσιμο μιας σκηνής
>Εισαγωγή στα PaintFX και FluidFX και στην ψηφιακή γλυπτική χρησιμοποιώντας το Artisan
>Eισαγωγή στο Animation
>H θεωρία και πράξη
>Το πρώτο Render (απόδοση της όλης σκηνής σε ένα φωτορεαλιστικό καρέ).

ΠΑΡΟΧΕΣ:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ2 (με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Ειδικές τιμές σε φοιτητές ή ανέργους
• Δωρεάν Σημειώσεις
• Ολιγομελή τμήματα
• Δωρεάν επαναπαρακολούθηση του σεμιναρίου εντός ενός έτους
• Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί  μέσω του προγράμματος 0,24% του ΛΑΕΚ 

(έκπτωση 15% για ανέργους ή φοιτητές)


Μοντάζ & Video Editing Σεμινάριο (Premiere & After Effects)

Με την χρήση των προγραμμάτων PREMIERE & AFTER EFFECTS

  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ:

    ΕΝΑΡΞΗ : 06/2/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 13/3/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 02/4/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 15/5/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 05/6/2019
    ΕΝΑΡΞΗ : 24/6/2019

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 40 ώρες


-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν, να μοντάρουν και να επεξεργαστούν videos ή μικρού μήκους φιλμάκιαΑπευθύνεται σε απλούς χρήστες Video, σε καλλιτέχνες, σε επαγγελματίες ή σε φοιτητές που αναζητούν την εξειδικευμένη γνώση ώστε να δημιουργήσουν υψηλής ποιότητας οπτικοαουστικά εφέ συνδυάζοντας γραφικά, ήχο, κείμενο, εικόνες, video.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει θεωρητικό και πρακτικό μέρος.

Το Premiere είναι ένα από τα πιο σημαντικά προγράμματα μοντάζ και επεξεργασίας video.  Απευθύνεται σε επαγγελματίες όπως επίσης και σε ιδιώτες που επιθυμούν να μάθουν εξειδικευμένες τεχνικές για να επεξεργάζονται τα video τους. Μέσω του premiere μπορούμε να κάνουμε και επεξεργασία του ήχου με αποτέλεσμα να έχουμε ένα ολοκληρωμένο τελικό video.

Το πρόγραμμα
After Effects είναι από τα πιο σημαντικά της κατηγορίας του για δημιουργία τελικού compositing. Δημιουργεί υψηλής ποιότητας οπτικοαουστικά εφέ συνδυάζοντας γραφικά, ήχο, κείμενο, εικόνες, video.
Απευθύνεται σε επαγγελματίες όπως επίσης και σε ιδιώτες που επιθυμούν να μάθουν εξειδικευμένες τεχνικές για την τελική σύνθεση και επεξεργασία του video τους.

-ΥΛΗ PREMIERE
>Εισαγωγή στο πρόγραμμα
>Παρουσίαση εργαλείων
>Προδιαγραφές υποστηριζόμενων αρχείων και επεξήγηση μεθόδων βιντεοσκόπησης
>Συστήματα μετάδοσης
>Ρύθμιση γενικών προδιαγραφών προγράμματος
>Επεξήγηση και χρήση πεδίων( Fields )
>Εισαγωγή έτοιμου video σε νέο project
>Χρονογραμμή και προδιαγραφές υπολογισμού διάρκειας
>Ρύθμιση ανάλυσης και προδιαγραφών νέου αρχείου
>Εισαγωγή στατικών εικόνων
>Μοντάζ ταινιών και εφαρμογή εναλλαγών οθόνης
>Εφφέ και μάσκες
>Χρωματική επεξεργασία ταινίας και τονική διόρθωση τυχόν προβληματικών σκηνών
>Εισαγωγή αρχείων ήχου
>Μέθοδοι συμπίεσης και τύποι video ανάλογα με τη χρήση τους
>Προδιαγραφές και τρόποι εξαγωγής ταινιών
>Δημιουργία ολοκληρωμένου project.


-ΥΛΗ AFTER EFFECTS
>Εισαγωγή στην έννοια του Composition
>Το Interface και οι λειτουργίες του προγράμματος
>Εξοικείωση με τα πολυεπίπεδα (Multilayer Composition)
>Τρόποι εισαγωγής Υλικού στο After Effects
>Απομόνωση Τμημάτων του Video από το υπόλοιπο περιβάλλον (Keying, Masking, Tracking),
>Εισαγωγή στον τρισδιάστατο χώρο και επεξεργασία υλικού σ΄ αυτόν
>Τελική Σύνθεση διαφορετικών υλικών
>Τεχνικές και Τρόποι Επεξεργασίας Υλικών
>Αξιοποίηση Αποτελέσματος (Final Composition )
>Επεξήγηση Διάφορων Αναλύσεων, Formats, Video, Television, Web Multimedia, Animation Software

ΠΑΡΟΧΕΣ:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ2 (με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Ειδικές τιμές σε φοιτητές ή ανέργους
• Δωρεάν Σημειώσεις 
• Ολιγομελή τμήματα
• Δωρεάν επαναπαρακολούθηση του σεμιναρίου εντός ενός έτους
• Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί  μέσω του προγράμματος 0,24% του ΛΑΕΚ 

(έκπτωση 15% για ανέργους ή φοιτητές)

Μπορείτε να επιλέξετε και μεμονομένο πρόγραμμα


Digital Character Design And Animation Σεμινάριο


  • DIGITAL CHARACTER DESIGN AND ANIMATION

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: -


    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
    :
    -

  • -ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
    Σε όσους είναι ήδη εξοικειωμένοι με το 3D Studio Max  και επιθυμούν να μάθουν να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν μοντέλα, να δημιουργούν ένα σκελετό κίνησης/rigging  για ένα χαρακτήρα και να του δίνουν κίνηση.
  • -ΣΚΟΠΟΣ
    Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ανατομίας και τοπολογίας που διέπουν τη δημιουργία  χαρακτήρων. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα γνωρίζετε πως η ανθρώπινη ανατομία οδηγεί την σχεδίαση του χαρακτήρα καθώς και την κίνηση του. Θα μπορείτε να κατασκευάσετε το Rig ενός χαρακτήρα με την χρήση των "bones" (οστά) και θα έχετε μάθει παραδοσιακές τεχνικές animation για να δημιουργείτε την κίνηση του χαρακτήρα με ομαλή ροή και σωστές πόζες. Τέλος θα μάθετε να εντοπίζετε τα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια της κίνησης και να προβαίνετε σε διόρθωση αυτών.  

  • -ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
    Στο σεμινάριο αυτό θα καλύψουμε ένα σημαντικό αριθμό περιοχών του 3Ds Max. Έμφαση θα δοθεί στην ανατομία. Θα εξετάσουμε τις αναλογίες και τα οστεώδη μέρη του σκελετού παράλληλα με την αλληλεπίδραση των διαφορετικών ομάδων νεύρων.

    Επίσης θα εξετάσουμε πώς να χρησιμοποιούμε ιεραρχίες, περιορισμούς, να μορφοποιούμε στόχους, να κάνουμε χρήση του συστήματος εργαλείων κίνησης( CAT), καθώς και το πώς θα δημιουργήσουμε ένα σκελετό κίνησης για χαρακτήρες χρησιμοποιώντας τα οστά. Στη συνέχεια θα μάθουμε πώς να συνδέουμε τα μοντέλα πάνω στα οστά και το σύστημα (CAT), καθώς και πώς να επιλύουμε θέματα παραμορφώσεων και άλλων κοινών προβλημάτων που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της επικόλλησης του μοντέλου στα οστά. Τέλος θα μάθουμε πώς να τοποθετούμε τον χαρακτήρα που έχουμε κατασκευάσει σε χαρακτηριστικές ή διαφορετικές πόζες και πώς να κινήσουμε τον χαρακτήρα αυτόν με ομαλή και ζυγισμένη ροή.

    -ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • >Head modeling
    >Body modeling
    >Facial rigging
    >Body rigging
    >Skinning Animation
  • -ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
    Προβολή σε projector, ασκήσεις- case studies, σημειώσεις σε CD, βιβλιογραφία

    -ΕΠΙΠΕΔΟ:Ενδιάμεσο

  • -ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 24  ώρες

  • -ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν μαζί τους ένα μεταφερόμενο δίσκο π.χ flash drive

  • -ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ:Βασικές γνώσεις 3D Studio Max